مقایسه انواع چربی گیر بر اساس جنس

مقایسه انواع چربی گیر بر اساس جنس

چربی گیر در انواع مختلف متریال، اندازه، شکل و … موجود است و باید متناسب با موقعیت و شرایط موجود، آن را انتخاب کنیم. انواع آن بر اساس جنس عبارتند از:

بتنی

برای ساخت این نوع degreaser از سیمان نوع 5 یا ضد سولفات استفاده می شود که مقاومت این نوع degreaser را افزایش می دهد و بین 5 تا 10 سال عمر می کند. نمای داخلی و خارجی این واحد برای کیفیت بالا عایق بندی شده است. این degreaser مقاومت کافی در برابر اسید ندارد و در معرض خوردگی است و همچنین نصب و تمیز کردن آن مشکل است.

فایبرگلاس

degreaser فایبرگلاس دارای انواع مختلف استوانه ای، افقی، مستطیلی، مکعبی، عمودی و … می باشد. مدل استوانه ای فضای کمتری را اشغال می کند و نصب آن آسان تر است زیرا گوشه های تیز ندارد. این degreaser وزن سبک و استحکام بالایی دارد. با توجه به مواد فایبرگلاس، ضد چربی و آب دوست و مقاوم در برابر خوردگی است. توانایی مقاومت در برابر دماهای بالا و انعطاف پذیری باعث دوام آن شده است. یکی از مزایای این degreaser فاضلاب، مواد سخت آن است که امکان نصب آسان اتصالات را نمی دهد و در صورت نصب نادرست منجر به نشتی می شود.

پلی اتیلن

این دستگاه برای مناطق پر تردد انتخابی مناسب است و بدون سازه محافظ نیز قابل دفن است. بدنه این degreaser معمولاً از کوتیوب، کاروگیت و اسپیرال تشکیل شده است که مدل اسپیرال به صورت دو جداره می باشد. degreaser پلی اتیلن در ظرفیت بالایی تولید می شود و می توانید از 3 متر مکعب تا 100 متر مکعب خریداری کنید. عیب این نوع degreaser، چربی دوستی آن است که باعث می شود چربی به دیواره های آن بچسبد و عملکرد مطلوب را تحت تاثیر قرار دهد. این مشکل با استفاده از عایق حرارتی در بدنه قابل حل است.

استیل

degreaser استیل به دلیل کیفیت بالای مواد و خاصیت ضد زنگ، عمر بالایی دارد و بین 10 تا 15 سال عمر می کند و قیمت بالای این ابزار باعث شده است تا مصرف کنندگان به جای استفاده از آن ها برندهای ارزان تری را خریداری کنند. از مزایا و معایب این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بوی بد را از بین می برد
مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی
مقاومت در برابر دمای بالا
نیاز به دقت بالا در هنگام تمیز کردن 
وزن بالا

کامپوزیت

این دستگاه از پلی اتیلن سفت ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد و تحت تاثیر خوردگی قرار نمی گیرد. از آنجایی که عمر مفید این محصول بسیار طولانی است و گاهی تا 50 سال نیز عمر می کند، توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. این نوع چربی‌گیر فاضلاب می‌تواند تا 95 درصد چربی‌های زائد را جدا کرده و از رشد باکتری‌ها جلوگیری کند. درب این دستگاه به خوبی بسته می شود تا از خروج بو جلوگیری کند. degreaser کامپوزیت به راحتی نصب می شود و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EN / AR

درخواست مشاوره راحت و سریع

شما می‌توانید برای انجام پروژه های خود فرم زیر را پر کنید تا پس از دریافت مشاوره رایگان بهترین راهکار را برای شروع پروژه اتخاذ کنید

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به پیچ آب شرق ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب